NEWS! Milet Coffee Açıldı (Ankara)

herifinbiri

Yeni Kahvesever
Katılım
14 Tem 2023
bugün sizden "Peru Finca La Chirimoya" aldık. Kahveyi ziyan etmemek için varsa demleme reçetesi ve su önerisi alabilir miyim? Kahvenin genel karakterinden demlerken nelere dikkat etmemiz gerektiğini yazabilir misin?
 

seyhansayit

Yeni Kahvesever
Katılım
5 May 2020
Konum
Adana/Ankara
bugün sizden "Peru Finca La Chirimoya" aldık. Kahveyi ziyan etmemek için varsa demleme reçetesi ve su önerisi alabilir miyim? Kahvenin genel karakterinden demlerken nelere dikkat etmemiz gerektiğini yazabilir misin?
Merhabalar
Su Buzdağı (Alternatif;Uludağ premium, Nestle)
Ekipman: Origami Air S / Cafec th1
Öğütücü: Comandante C40 – 22 click (Normal click)
Oran: 1:15,5
Döküş Planı 0:00 | 30 g | Total: 30g 0:40 | 90g | Total: 120g su 1:30 | 90g | Total: 210g su dıştan içer iki büyük daire ardından ortada küçük .
Su döküş hızı 4-5 gr/sn
Temiz aynı zamanda kompleks floral bir fincan çıkacaktır. Afiyet olsun tadını çıkarın çok keyifli bir çekirdektir.
 

DtB

Joker
Katılım
12 Ağu 2023
bugün sizden "Peru Finca La Chirimoya" aldık. Kahveyi ziyan etmemek için varsa demleme reçetesi ve su önerisi alabilir miyim? Kahvenin genel karakterinden demlerken nelere dikkat etmemiz gerektiğini yazabilir misin?
Naçizane,şu videodaki reçete de inanılmaz keyifli çalışıyor paylaşmak isterim.

Benim demlemelerimde bu reçete özelinde debiyi daha da düşük tuttum diyebilirim bu nedenle döküşüm 2:30 da bitti, fincana akış 2:40 da bitti sonuç tatmin ediciydi not düşmek isterim.

Yine bu reçete özelinde K Max 90(Cmd ~30) klikten daha kalın öğütüm önermiyorum fincandaki doku kaybı kritik oluyor,altın oran reçetenin orjinalindeki ayar.Cok güzel bir çekirdek,şimdiden afiyetler olsun keyifli fincanlar iyi bayramlar 😊☕
 

cgrierdgn

Profesyonel Demleyici
Katılım
27 Şub 2018
Geçen Pazartesi uğradık Milet'e. Zaten beklentim büyüktü ama bu kadar iyi bir tecrübeyi beklemiyordum.
Sayit Bey'in demlemeleri mükemmel, kahvelerin karakterini tamamen yansıtıyor.
Birkaç kavurucunun çekirdeklerini bir arada bulmak zaten başlı başına bir fırsatken bir de kahveye bu kadar ihtimamla yaklaşan birinin elinden kahve içmek çok hoş bir deneyim oldu. Sırf Ankaralı kahve severler için değil, herkes için sürekli uğranması gereken bir mekan olmuş.
Fiyatlar çok uygun; 400 liraya iki kişi üç farklı kahveyi tadımlık olarak alabiliyorsunuz.
Ufak fakat kullanışlı dış alandan tutun, tertemiz ve fazlasıyla düşünceli bir şekilde donatılmış tuvaletlere kadar her şey kusursuz.
Daha ne diyeyim bilemedim vallahi, gönülden tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum.
 

seyhansayit

Yeni Kahvesever
Katılım
5 May 2020
Konum
Adana/Ankara
Geçen Pazartesi uğradık Milet'e. Zaten beklentim büyüktü ama bu kadar iyi bir tecrübeyi beklemiyordum.
Sayit Bey'in demlemeleri mükemmel, kahvelerin karakterini tamamen yansıtıyor.
Birkaç kavurucunun çekirdeklerini bir arada bulmak zaten başlı başına bir fırsatken bir de kahveye bu kadar ihtimamla yaklaşan birinin elinden kahve içmek çok hoş bir deneyim oldu. Sırf Ankaralı kahve severler için değil, herkes için sürekli uğranması gereken bir mekan olmuş.
Fiyatlar çok uygun; 400 liraya iki kişi üç farklı kahveyi tadımlık olarak alabiliyorsunuz.
Ufak fakat kullanışlı dış alandan tutun, tertemiz ve fazlasıyla düşünceli bir şekilde donatılmış tuvaletlere kadar her şey kusursuz.
Daha ne diyeyim bilemedim vallahi, gönülden tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum.
Çok teşekkür ederim her zaman beklerim :D
 
Üst