O da bir saygı meselesi ama.çok büyük topçu ama messi gol atsın diye bir oyun vardı, son 2 maç öyle![]()
Gerek kalmadan kendi attı. Biz hariç Dünya Kupası oldukça zevkli gidiyor. Sabah yataktan kalkarken aklıma ABD maçı geldi acaba uyanır mıyım diye düşündüm. Kararsızım...O da bir saygı meselesi ama.
Portekiz'de Ronaldo atsın diye bu kadar uğraşmazlar![]()
Amerikayı yeneriz. Açık futbol oynayacaklar. Tahminim 3-2 ya da 4-2 yeneriz
Gol bulmak lazım gol atamadan şu Dünya Kupasını kapatmamamız lazım. İyi bir oyun ve skor ile yaz tatiline çıkmak futbolcuların da rahat bir nefes almasını sağlar...Üzerlerindeki baskı azaldığı için ve kendilerini göstermek, isimlerini kurtarmak için ekstra motive olurlarsa, bireysel performansların ön plana çıkmasıyla yenebilirler. Yoksa şu anda antremanlarda herhangi bir taktik konuşulduğunu ya da konuşulsa bile futbolcuların pek sallayacağını sanmıyorum.
Yoksa normalde zaten grubun favorisi bizdik, ama önceki gün antrenman görüntüleri düşmüştü bizim takımın. Pek de hırslı görünmüyorlardı, battı balık yan gider diyor da olabilirler
Yalnız eğer ABD as kadroyla çıkar ve bizimkiler de vurdumduymaz bir futbol oynarlarsa fark yememiz de bana sürpriz olmaz. Herşey olabilir.
Bu saatten sonra iki tane iddiası olmayan takımın maçı olacak ama ABD ev sahibi. Üçte üç yaparak kendi evinde kuvvetli bir şekilde tur atlamak isteyecektir. İlk golü atan biz olamazsak, sonuç ne olur düşünmek bile istemiyorum...Gol bulmak lazım gol atamadan şu Dünya Kupasını kapatmamamız lazım. İyi bir oyun ve skor ile yaz tatiline çıkmak futbolcuların da rahat bir nefes almasını sağlar...