Geçen Pazartesi uğradık Milet'e. Zaten beklentim büyüktü ama bu kadar iyi bir tecrübeyi beklemiyordum.
Sayit Bey'in demlemeleri mükemmel, kahvelerin karakterini tamamen yansıtıyor.
Birkaç kavurucunun çekirdeklerini bir arada bulmak zaten başlı başına bir fırsatken bir de kahveye bu kadar ihtimamla yaklaşan birinin elinden kahve içmek çok hoş bir deneyim oldu. Sırf Ankaralı kahve severler için değil, herkes için sürekli uğranması gereken bir mekan olmuş.
Fiyatlar çok uygun; 400 liraya iki kişi üç farklı kahveyi tadımlık olarak alabiliyorsunuz.
Ufak fakat kullanışlı dış alandan tutun, tertemiz ve fazlasıyla düşünceli bir şekilde donatılmış tuvaletlere kadar her şey kusursuz.
Daha ne diyeyim bilemedim vallahi, gönülden tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum.