Starseeker Super 58 Alternatif Stand Tasarımı

anilokur

Yeni Kahvesever
Katılım
20 Şub 2026
Selamlar :D

Bir süredir Super 58 ile Ice Americano ya da sütlü içecekler hazırlarken katlanır standın altına uzun bardakların sığmamasından yakınıyorum. Bu sebeple 20 cm yükseklik olarak tasarladığım standımın aşağıya çizim ve konsept fotoğraflarını bırakıyorum :D

Üst ve alt plakaları 5mm pleksiden lazer ile kestireceğim o kısımda bir problem yok fakat standı ve makinenin yükünü taşıyacak sütunlarda malzeme tedariğinde sorun yaşıyorum. 20x20 sigma profil heryerde bulunabiliyor ancak nihai görüntüyü hiç beğenmedim.

Yuvalak aluminyum çubuklardaki görüntü ise gayet şık fakat uzunca araştırmama rağmen içi m4 ya da m5 dişli 20cm civarı aluminyum çubuk bulamadım.

Bu malzemeyi bulabileceğim bildiğiniz bir yer ya da yardımcı olabilecek biri var ise çok mutlu olacağım :D

Ekran Resmi 2026-06-13 16.02.05.pngEkran Resmi 2026-06-13 16.03.32.pngEkran Resmi 2026-06-13 16.04.02.png
 

wir8

Yeni Kahvesever
Katılım
18 Şub 2026
Eğer çıkmazsa son çare olarak profilleri iç çapı 29-30mm olan alüminyum boruların içine koymayı da düşünebilirsiniz 🤔
 

anilokur

Yeni Kahvesever
Katılım
20 Şub 2026
Fikirler için teşekkür ederim. Şimdilik aklıma farklı bir çözüm geldi. Tam olarak istediğim bu değil ancak çok yakın bir sonuca ulaşacağımı düşünüyorum.
Alt tabladaki çizimi revize etme gereği duydum. Şu an elimde olan Vestel tartı ile de kullanabilmek istiyorum.

10mm mil ve mil tutucular ile iki tablayı birbirine sabitleyeceğim. Güncel alt tabla çizimi ve görseli yine bırakıyorum.

Tamamen bitirdikten sonra finali paylaşacağım inşallah :D

IMG_0197.jpegIMG_0199.jpegIMG_0198.jpegIMG_0200.jpegIMG_0196.jpeg
 

anilokur

Yeni Kahvesever
Katılım
20 Şub 2026
Merak ettiğim bir şey var @anilokur kardeşim neden metal ya da ahşap düşünmüyorsun maliyetten mi ?
Aslında ilk olarak ahşap yapmayı düşündüm modeli 3 boyutlu olarak hazırlayacaktım ancak cnc ile işleyebilecek bir yer bulamadım genelde büyük işletmelerde oluyor ve küçük bir iki parça ile çok ilgilenmek istemiyorlar. Bununla ilgili yardımcı olabilecek olan var ise ahşap neden olmasın :D

Şöyle ikisini yan yana bırakayım hatta :D


Gemini_Generated_Image_sfezi4sfezi4sfez.jpg
 
Son düzenleme:

onurcoskun

Timelesspresso
Katılım
23 Şub 2024
İlgili birime aktarıyorum dönüş yaparım.
Aslında ilk olarak ahşap yapmayı düşündüm modeli 3 boyutlu olarak hazırlayacaktım ancak cnc ile işleyebilecek bir yer bulamadım genelde büyük işletmelerde oluyor ve küçük bir iki parça ile çok ilgilenmek istemiyorlar. Bununla ilgili yardımcı olabilecek olan var ise ahşap neden olmasın :D

Şöyle ikisini yan yana bırakayım hatta :D


Ekli dosyayı görüntüle 32379
 

anilokur

Yeni Kahvesever
Katılım
20 Şub 2026
@kartalkafadar Hocam ellerine sağlık muazzam bir şey çıktı ortaya :D)

Bu arada dostlar üst tarafta super58 için 80mm, onun üstüne 115mm v60 için yuva yaptık. Alt taraftaki bardak yuvası da 115mm buraya da Outin yuvarlak tartı tam sığıyor. Harika bir ürün oldu
 
Üst